Zingen ontspant!

Waarom willen we zingen en waarom in een koorvorm? Volgens diverse gegevens zijn we met 600.000 koorzangers in Nederland. Dat is een aanzienlijk aantal mensen. Wat beweegt ons om een avondje in de week lekker te gaan zingen? Zingen zou verbinden, het geeft energie, brengt je in beweging en geeft lichaamsbewustzijn. Ook het naar elkaar moeten luisteren, communiceren, samenwerken, onze emoties hanteren verbinden ons met onszelf maar ook met elkaar. Als je er eens rustig over nadenkt dan is het eigenlijk wel een klus om samen te zingen in een koor. Maar….. wat geeft het een plezier om samen te zingen!!!

Bent u man en houdt u van zingen en lijkt het u leuk om dat samen met andere mannen te doen? Kom dan op maandag avond vrijblijvend naar het Langhuus om een keer mee te zingen en kennis te maken.

U bent om 19.45 van harte welkom in het Langhuus, Langstraat 29 om een oefenavond mee te maken. Wij oefenen elke maandag van 19.45 tot 21.45 uur onderbroken om 20.45 door een koffiepauze.